Brezplačna poštnina nad 50€ 🚚

Od 2008

Vam je morda všeč?

Moja košarica

V košarici ni izdelkov.

Izberite darilo

  • DARILO: Minis - Booster serum z vitaminom C

  • DARILO: Minis - Booster serum s hialuronsko kislino

  • DARILO: Minis - Čistilni gel

  • DARILO: Minis - Miceralna voda s hialuronsko kislino

  • DARILO: Minis - Express Radiant čistilna pena

Nadaljujte z nakupovanjem

Iskalnik

Vse(0) Izdelki(0) Strani(0) Članki(0)

Pogosta vprašanja

IZDELKI

Ali izdelki Novexpert vsebujejo tudi eterična olja?

Novexpert je izključil uporabo eteričnih olj iz svoje formulacijske liste. Čeprav so eterična olja naravne spojine, so izjemno alergeni. Vsebujejo lahko od 200 do 600 različnih molekul! Katera koli od teh molekul bi lahko povzročila alergijo (statistični zakon).

Uporaba eteričnih olj zato ni združljiva z vsemi vrstami kože, še posebej s tistimi, ki so občutljive, in ne omogoča ustvarjanja hipoalergenih izdelkov.

Poleg tega izdelki Novexpert potemtakem ne bi bili primerni za nosečnice in doječe ženske. Večina eteričnih olj je potencialno nevrotoksičnih in lahko povzroči splav. Ta imajo sposobnost, da prodrejo skozi plasti kože v krvni obtok, kar pomeni, da dosežejo tudi otroka.

Poleg tega imajo eterična olja vpliv na hormonski sistem (imenujemo jih hormonsko podobna), zato bi se jim morali izogniti. Veljajo za motilce endokrinega sistema.

Ali grem lahko na sonce po uporabi Boosterja z vitaminom C?

Da, Booster z vitaminom C lahko nanesete vsak dan, pred, med ali po izpostavljanju soncu.

Zahvaljujoč našemu stabilnemu kompleksu vitamina C je zaščiten pred svetlobnim in toplotim uničenjem. pH Boosterja z vitaminom C je blizu pH-ju kože, zato je združljiv z vsemi tipi kože, tudi z občutljivo kožo.

Booster z vitaminom C: ni fotoalergičen, ni fototoksičen in ni fotoobčutljiv.

Ali lahko izdelke Novexpert uporabljam pri svojih otrocih?

Da, izdelki Novexpert so 100 % hipoalergeni in 0 % alergeni.

Posebej so oblikovani za zmanjšanje tveganja alergij. Izdelki so strogo testirani, certificirani, zasnovani in nadzorovani s strani specializiranih zdravnikov.

So izdelki Novexpert primerni za vegane?

Da, vsi izdelki Novexpert so primerni za vegane.

Zakaj? Ker podpiramo to pobudo in verjamemo v rastlinsko osnovano lepoto.

Gandhi je rekel: “”Veličino naroda lahko presodite po tem, kako se v njem ravna z živalmi.”” Zato vam ponujamo izdelke 100 % naravnega izvora za lepšo in večjo lepoto.

Sem moški, so izdelki Novexpert primerni tudi zame?

Vse izdelke Novexpert lahko uporabljajo tako moški kot ženske. Izdelki ne vsebujejo fitohormonov.

Sem noseča, ali lahko uporabljam izdelke Novexpert?

Vsi izdelki Novexpert so primerni za nosečnice iz 5 razlogov:

Formule Novexpert ne vsebujejo formul iz formul vitamina A. Formule Novexpert vsebujejo biorazgradljive sestavine in se zato ne hranijo v popkovini. Novexpert formule ne vsebujejo endokrinih motilcev (= naravnih ali kemičnih hormonov, ki lahko, domnevno, a ne dokazano, vplivajo na razvoj otroka), kot so sojini izoflavoni, parabeni in nekateri drugi konzervansi, kot je triklosan ali kemične kreme za sončenje … In zadnji razlog je večja občutljivost nosečniške kože, zato je navedba “”Hipoalergena”” zanje dobra prednost.

Kako dolgo so uporabni izdelki Novexpert pred odprtjem? Kaj pa po odprtju?

Izdelke Novexpert lahko pred odprtjem hranimo 3 leta.

Po odprtju so izdelki Novexpert uporabni 6 mesecev.

Ali so izdelki Novexpert testirani na živalih?

Ne, noben izdelek Novexpert ni testiran na živalih. Testiranje kozmetičnih izdelkov na živalih je prepovedano z evropsko uredbo 1223/2009.

Imajo izdelki Novexpert organski certifikat?

Večina izdelkov Novexpert ima certifikat – organsko.

Tiste, ki niso, imajo certifikat Ecocert Ecological Cosmetics (izdelki, izdani pred letom 2017) ali Cosmos Natural (po letu 2017).

Kakšno je poreklo sestavin v izdelkih Novexpert?

Formule Novexpert so 100% naravnega izvora.

To ni zloben podvig v smislu formulacije … toda to je naš vsakodnevni izziv: s pomočjo zdravnikov oblikujejo učinkovite izdelke, pri čemer so 100 %
naravnega izvora. In to je mogoče, dokaz!

Kje se proizvajajo izdelki Novexpert?

Izdelki Novexpert so 100 % izdelani v Franciji.

Oblikovani, izdelani, sestavljeni in pakirani so v Franciji.

Ali poznate dolino Chevreuse? Regionalni naravni park Vallée de Chevreuse, ki leži nekaj kilometrov jugozahodno od Pariza, je gozdnata, mirna dolina med mestom in podeželjem. Je idealen kraj za pobeg od urbanega načina življenja, odkrivanje pristne pokrajine in uživanje v svežem zraku. V tem idiličnem okolju smo želeli odložiti svoje kovčke, da bi si zamislili in ustvarili izdelke Novexpert. Natančneje, v Gometz-la-Ville smo našli zatočišče že 10 let.

Ali je vašo embalažo mogoče reciklirati?

Vse naše plastenke so narejene iz reciklirane plastike in jih je mogoče reciklirati (v celoti jih odvrzite v rumeni smetnjak).

Vsa naša navodila za razvrščanje najdete na embalaži vsakega izdelka.

DOSTAVA

Kakšen je čas dostave?

Vsa naročila sprejeta do 12 ure bomo obdelali in odposlali isti delovni dan. Kasnejša naročila, ali če so naročila oddana na dela prost dan, bomo odposlali naslednji delovni dan. Čas dostave po obdelavi naročila je 1-3 delavnih dni.

Kakšne so cene in načini dostave?

Dostavo vseh naročil izvaja pogodbeni partner, podjetje GLS. Znesek poštnine je enak za vsa naročila in za dostavo po vsej Sloveniji. Znesek dostave za vse nakupe v vrednosti do 49,00 EUR z vključenim DDV, znaša 3,90 €. Dostava je brezplačna za vse nakupe v vrednosti nad 49,00 EUR z vključenim DDV.

MOJE NAROČILO

Kako lahko sledim mojemu naročilu?

Takoj, ko bo naročilo obdelano in pripravljeno v našem skladišču, boste prejeli e-poštno sporočilo s potrditvijo pošiljke, na katerem boste našli sledilno številko izbranega prevoznika.

Ali lahko spremenim naročilo?

Ko je vaše naročilo potrjeno, na žalost tehnično ne moremo več dodati ali izbrisati enega ali več izdelkov v vašem naročilu. Lahko pa pišete na info@avemed.si ali pokličete na številko 040 825 456 in vam bomo z veseljem pomagali.

Ali lahko spremenim naslov za dostavo?

Če ste vnesli napačen naslov za dostavo, ga morda še lahko spremenimo.
To je odvisno od pretečenega časa od obdelave vašega naročila. Če je naročilo že prevzeto in posredovano službi GLS, ga ne bomo mogli spremeniti. V nasprotnem primeru, ga lahko posodobimo! Ne oklevajte in nas kontaktirajte po elektronski pošti info@avemed.si ali po telefonu 040 825 456 in nam sporočite svoj novi naslov.

Lahko prekličem moje naročilo?

Vse je odvisno od statusa vašega naročila. Če je to že obdelano in odposlano ga ne moremo več spreminjati. Ne oklevajte in nas kontaktirajte po elektronski pošti info@avemed.si ali po telefonu 040 825 456 in nam sporočite svoj novi naslov.

POVRAČILO

Ali lahko dobim povračilo za izdelek, ki sem ga naročil in uporabil?

Ne, nimamo pravilnika o “povračilu kupnine glede na zadovoljstvo”. Kupnino vračamo samo za izdelke, ki so v originalni embalaži, pri čemer upoštevamo največ 14 dni po nakupu (pravni rok za preklic).

Mojega paketa ni mogoče najti, ali lahko zahtevam vračilo?

Če pošiljke po dostavi ne najdete, vas vabimo, da to sprva preverite pri sosedih in pri dostavni službi GLS.

V kolikor paketa niste našli, nas kontaktirajte po elektronski pošti na info@avemed.si ali po telefonu na številko: 040 825 456 in vam bomo z veseljem pomagali najti vaš paket.

Vrnil sem izdelke, kako bom prejel vračilo?

Če ste vrnili neodprte in nepoškodovane izdelke ali zavrnili prejem paketa, je vračilo možno, če spoštujete pogoje vračila (glej 11. člen – Pravica do odstopa od pogodbe). Po prejemu nepoškodovanih izdelkov boste nato prejeli povračilo na vaš bančni račun.

Prejel sem poškodovane izdelke, kaj lahko storim?

Vabimo vas, da nas kontaktirate na info@avemed.si in pošljete fotografijo poškodovanih izdelkov. Če je bil tudi paket, v katerem ste prejeli svoje izdelke, v slabem stanju, nam ne oklevajte in nam pošljite tudi njegovo sliko (za nas je pomembna!).

MOJ RAČUN

Kako ustvarim račun NOVEXPERT?

Kliknite na majhno silhueto v zgornjem desnem kotu, nato kliknite na “”Nimate računa?””. Tam ustvarite račun Novexpert, ki vam omogoča dostop do zgodovine vaših naročil, povezav za sledenje paketom, vaših osebnih podatkov
in točke zvestobe.

Izgubil sem geslo, kako ga naj pridobim?

Ko se prijavite, kliknite »Ste pozabili geslo?«, v nekaj minutah boste prejeli e-poštno sporočilo, ki vam bo omogočilo ponovno določitev vašega novega gesla. Ne pozabite preveriti neželene pošte.

Če se nič ne zgodi, vas vabimo, da stopite v stik z nami in nam pišete na info@avemed.si.

Kako dobim svoj račun nazaj?

Poslan vam je bil kot priloga vašemu e-poštnemu sporočilu s potrditvijo naročila, vendar je na voljo tudi v vašem območju za stranke, če ste aktivirali račun. V primeru težav nas kontaktirajte na: info@avemed.si.

PROGRAM ZVESTOBE

Kako pretvorim svoje točke v promocijsko kodo?

Če želite to narediti, se morate prijaviti v svoj račun. Ko ste prijavljeni, kliknite na »Program zvestobe« na levi. Nato kliknite na “”Moja darila”” glede na popust.

Ko je ponudba potrjena, se prikaže koda za popust. Preprosto jo kopirajte in prilepite v polje “”koda za popust””, preden plačate naročilo.

Ne pozabite preveriti, ali je bila koda upoštevana, preden dokončno potrdite naročilo.

Sem pozabil vnesti promocijsko kodo?

Žal ne moremo uporabiti kodo kupona, ko je vaše naročilo že plačano, vendar jo lahko uporabite naslednjič, ko obiščete naše spletno mesto.